Verkkokaupan sopimusehdot

Näitä ehtoja sovelletaan Tapettitehdas Pihlgren ja Ritola Oy:n ja asiakkaan välisessä etämyynnissä. Asiakas hyväksyy nämä ehdot tilaamalla tuotteita verkkokaupasta

1. Myyjä

Verkkokauppamme tuotteita myy Tapettitehdas Pihlgren ja Ritola Oy (Y-tunnus: 0157127-8).

2. Asiakas

Myymme tuotteita verkkokaupan kautta EU:n alueella asuville täysi-ikäisille henkilöille. Tilaamalla tuotteita verkkokaupasta sitoudut noudattamaan voimassa olevia sopimussehtoja. EU:n ulkopuoliset tilaukset ja yritysasiakkaiden tilaukset käsittelemme asiakaspalvelun kautta: info@tapettitehdas.fi tai +3583 542 1090.

3. Tuotteiden hinnat

Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%. Pidätämme oikeuden tuotehintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

4. Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupasta www.tapettitehdas.fi . Jos tuote on väliaikaisesti loppu, ota yhteyttä asiakaspalveluun niin ilmoitamme sinulle heti kun tuotetta on taas saatavilla. Käsittelemme tilauksia pääsääntöisesti arkipäivisin klo 9-17. Saat tilauksestasi aina kaksi sähköpostia: tilausvahvistuksen ja tiedon, kun pakettisi on valmis ja lähdössä meiltä kuljetettavaksi. Pihlgren ja Ritola Oy ei takaa tuotteiden saatavuutta tulevaisuudessa – tietyt mallit voidaan poistaa valikoimasta ilman erillistä ilmoitusta

5. Maksutavat

Kaikki maksuliikenne tapahtuu suojattuna Paytrailin kautta. Palvelusta löytyy kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S- Pankki. Lasku- ja osamaksupalvelut: Collector ja Jousto. Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express, Eurocard ja Diners Club -kortit. Mobiilimaksaminen: MobilePay.

6. Toimitus

Lähetämme tuotteet Suomessa Matkahuollon tai Postin välityksellä. Tilausvaiheessa voit valita useista eri toimitusvaihtoehdoista: Nouto tehtaanmyymälästä (ilmainen), Matkahuolto-paketti,

Matkahuolto Lähellä-paketti, Postipaketti tai kotiovelle tuotava Postin Kotipaketti. Toimituskulut määrittyvät tilauksesi painon perusteella, ja ne ovat kotimaassa alkaen 10 €. EU-maihin lähetykset kulkevat GLS:n tai Postin ja Postin Parcel Connect -palveluiden kautta, jolloin kohdemaassa toimituksesta vastaa DHL tai Bring. Tilaukset lähtevät tehtaalta 1-2 arkipäivän kuluessa, usein jopa saman päivän aikana.

7. Vaihto ja palautus

Tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus EU:n alueella. Jos tilauksen vastaanottamisesta on kulunut yli 14 päivää, emme valitettavasti voi hyväksyä vaihtoja tai palautuksia.

Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa, käyttämätön ja avaamaton. Se tulee pakata huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseensa. Voit avata maksimissaan yhden tapettirullan per malli. Useamman rullan avaaminen katsotaan ostopäätökseksi, emmekä voi hyväksyä palautusta tai vaihtoa. Palautusta ja vaihtoa varten tarvitsemme seuraavat tiedot, jotka täytyy liittää myös palautuslähetykseen:

  • Tilausvahvistus tai tilausnumero
  • Toimitusaika
  • Nimi
  • Osoite ja puhelinnumero
  • Tilinumero mikäli haluat rahapalautuksen, ja olet valinnut maksutavaksi pankkisiirron.
  • Palautuksen syy ja tieto mahdollisista vaihtotuotteista.

Tilauksen noutamatta jättämistä ei katsota tilauksen palauttamiseksi. Otamme sinuun aina yhteyttä, jos tilaus palautuu meille noutamattomana. Noutamattomista tilauksista veloitamme palautuskulut ja uudet lähetyskulut ennen mahdollista uudelleenlähetystä tai palautuskäsittelyä.

Jos haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteen, ota aina ensin yhteyttä asiakaspalveluumme: info@tapettitehdas.fi. Palaus- ja vaihtolähetysten postikuluista vastaa ostaja. Reklamaatiot: Jos havaitset tuotteessa virheen, ota viipymättä yhteyttä asiakaspalveluun. Huomioithan, että perinteisin menetelmin painetun paperitapetin painojälki on usein vaihteleva – tämä on tuotteen ominaisuus, ei reklamaatioon oikeuttava virhe. Reklamaatio tulee tehdä välittömästi – jos tapetointi on ehditty aloittaa, ei tapettia tulisi kiinnittää enempää kuin kahta vuotaa. Ongelmatilanteissa voit aina olla meihin yhteydessä!

8. Maksupalautukset

Kun palautuslähetyksesi on saapunut perille ja tarkastettu, lähetämme sinulle kuittauksen sähköpostitse ja tiedon palautuksen hyväksymisestä. Jos palautuksesi hyväksytään, hyvitämme maksamasi summan maksutapasi mukaan, joko suoraan luottokortillesi tai tillisiirtona 14 päivän kuluessa. Tietyissä tapauksissa maksua ei palauteta tai se palautetaan osittain: jos tuote ei ole alkuperäisessä kunnossa, se on vahingoittunut tai siitä puuttuu osia, tai jos palautus on tehty yli 14 päivää tuotteen vastaanottamisen jälkeen.

9. Soveltuva lainsäädäntö ja virhevastuu

Kuluttajakaupassa noudatetaan voimassa olevaa Suomen ja Euroopan Unionin kuluttajansuojalainsäädäntöä, ja Tapettitehdas Pihlgren ja Ritolalla on tuotteista kuluttajansuojalain mukainen virhevastuu.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja-asiakas voi saattaa asian esimerkiksi kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) tai toimivaltaisen tuomioistuimen ratkaistavaksi.

10. Immateriaalioikeudet

Kaikki verkkokaupan kuva- ja tekstimateriaalit, sekä verkkosivujen design ovat Tapettitehdas Pihlgren ja Ritolan ja sen kumppaneinaan käyttämien kolmansien osapuolien omaisuutta. Immateriaalioikeuksilla suojatun materiaalin luvaton käyttö tai kopiointi on kielletty.

Yhteystiedot

  • Tapettitehdas Pihlgren ja Ritola Oy
  • Postiosoite: PL 43, 37801 Akaa
  • Puhelinnumero: +358 (0)3 542 1090
  • Sähköposti: info@tapettitehdas.fi
  • Tehtaanmyymälä ja tilausten nouto: Satamatie 8, Akaa.